Jesień życia – przyjemnie, zdrowo, aktywnie (wycieczka)

Możliwość komentowania Jesień życia – przyjemnie, zdrowo, aktywnie (wycieczka) została wyłączona

Kolejna wycieczka organizowana przez Stowarzyszenie Rozwoju Sołectwa Lisowice w ramach projektu współfinansowanego ze środków budżetu Województwa Śląskiego pt. „Jesień życia -przyjemnie, zdrowo, aktywnie” odbyła się w dniu 03 sierpnia 2022r. Realizując zaplanowane zadania zwiedzaliśmy Muzeum w Pszczynie. Już w autokarze zostaliśmy podzieleni na dwie grupy (grupa nie mogła przekraczać 25 osób) gdyż mieliśmy oprowadzanie z przewodnikami, którzy wspaniale przybliżyli nam dzieje tego pięknego zamku. W ramach czasu wolnego każdy we własnym zakresie spacerował po pięknym parku oraz rynku, na którym w jednej z restauracji pn. „ Ze smakiem u koziołka”- zjedliśmy smaczny obiad.

Pogoda i tym razem nam dopisała. Wróciliśmy do domów późnym popołudniem bardzo zadowoleni i szczęśliwi, że mogliśmy być w tak pięknym miejscu.

W wycieczcie uczestniczyły 42 osoby.